| 72 Saatte İmplant Tedavisi Eskiden Neden Yapılmıyordu?

72 Saatte İmplant Tedavisi Eskiden Neden Yapılmıyordu?

Sağlık alanında ve özellikle dental implant uygulamalarında nanoteknolojinin getirdiği kazanımlar çığır açıcı niteliktedir. İmplant tasarımı ve implant yüzeyinde nanoteknoloji sayesinde kaydedilen yenilikler bu sistemi üstün kılan 72 saat içinde kalıcı dişlerin takılabileceği bir implant sisteminin oluşmasını sağlamıştır. Bununla beraber en büyük farklılıklardan biri de klasik sistemlerden farklı bir bakış açısıyla kemik ve implant ilişkisinin ele alınmasıdır. Bu yüzden bu implant sisteminde başarı sağlayabilmek için özel bir eğitim gerekmektedir; uzun yıllar bu konu üzerinde çalışılması ve binlerce kez bu sistemi uygulayarak tecrübe sahibi olunması gereklidir. Klasik implant uygulamasından oldukça farklı bir felsefe barındıran bu sistemde tecrübe ve yetkinlik başarıda rol oynamaktadır. Çene Cerrahisi ve İmplantoloji Uzmanı Dr. Mustafa Sabri Şencan, her yıl ekim ve nisan aylarında implantoloji konusunda diş hekimlerine vermiş olduğu eğitimler ile diş hekimi meslektaşlarının eğitimine ve bilime katkı sunmaktadır. Çene Cerrahisi ve İmplantoloji Uzmanı Dr. Mustafa Sabri Şencan’ın tarafından "72 Saatte İmplant ve Kalıcı Diş" tedavisi uygulanan Novus Klinik hastasının video'suna buradan ulaşabilirsiniz.

72 Saatte İmplant Tedavisi Eskiden Neden Yapılmıyordu?