Diş kaplamaları arasında en doğal görünen hangisidir? 01 Şubat 2023

Diş kaplamaları arasında en doğal görünen hangisidir?

Gülüş tasarımı uygulamalarında hastalarımızın tamamının ağzından çıkan sözler şu şekilde. Hocam ben muhteşem bir gülümseme

Hamileler diş tedavisi yaptırabilir mi? 01 Şubat 2023

Hamileler diş tedavisi yaptırabilir mi?

Hamileliğin ilk ve son 3 aylık dönemlerinde diş tedavisi yaptırılması çok tercih edilmez. Bunun sebebi anne karnındaki bebeğin

Hangi diş macununu kullanmalıyım? 01 Şubat 2023

Hangi diş macununu kullanmalıyım?

En çok sorulan sorulardan biri de hangi diş macununu kullanmalıyım? Öncelikle şunu belirtmekte fayda var; diş fırçalamak,

Diş beyazlatma dişe zarar verir mi? 01 Şubat 2023

Diş beyazlatma dişe zarar verir mi?

Diş beyazlatma, uzun yıllardır problemsiz bir şekilde güvenle uygulanan bir tedavi yöntemidir. Bu sayede dişleriniz daha beyaz görünür,

Ağız kokusu neden oluşur? 01 Şubat 2023

Ağız kokusu neden oluşur?

Ağız kokusu çeşitli nedenlerden kaynaklanıyor olabilir. Bunların içerisinde karaciğer veya sindirim sistemi kaynaklı nedenler de önemli yer teşkil eder.

Diş çürümesi nasıl önlenir? 14 Ocak 2023

Diş çürümesi nasıl önlenir?

Diş çürüğü oluşumundaki en önemli etken dişler üzerinde kalan yemek artıklarıdır. Diş çürüklerinin mutlaka tedavi edilmesi gerekir.

Diş ipi nasıl kullanılır? 14 Ocak 2023

Diş ipi nasıl kullanılır?

Diş fırçanızın ulaşamayacağı yerlerdeki temizlik diş ipi ile sağlanır. Diş ipi diş etine zarar vermeden doğru şekilde kullanılmalıdır.

Diş eti hastalıklarından korunma yolları nelerdir? 14 Ocak 2023

Diş eti hastalıklarından korunma yolları nelerdir?

Dişeti hastalığı dişetlerini ve diş etrafındaki kemiği yıkıma uğratan dişeti iltihabıdır. Dişler doğru şekilde fırçalanmadığı, diş bakımının yapılmadığı,

Doğru diş fırçalama tekniği nasıl olmalıdır? 14 Ocak 2023

Doğru diş fırçalama tekniği nasıl olmalıdır?

Dişlerimizi korumak için düzenli diş fırçalamak çok önemlidir. Diş fırçalamanın da belirli kuralları vardır. Diş fırçalama işlemi ortalama 2 dakika sürmeli,

KANAL TEDAVİSİ 14 Ocak 2023

KANAL TEDAVİSİ

Kanal tedavisi, dişin zarar görmüş, çürümüş veya enfekte olmuş iç kısmının çıkarılıp temizlendikten sonra yeniden doldurularak kapatılmasıdır.

TEK AŞAMALI İMPLANT- 72 SAATTE KALICI DİŞLER 09 Ocak 2023

TEK AŞAMALI İMPLANT- 72 SAATTE KALICI DİŞLER

İleri Teknoloji ve uzmanlık gerektiren bu tedavide 1 ila 3 gün içerisinde implantlar yapılır ve aylarca beklemeye gerek kalmadan, 3 gün içinde kalıcı dişleriniz implantlarınızın üzerine takılır.

GÜLÜŞ TASARIMI 09 Ocak 2023

GÜLÜŞ TASARIMI

Gülüş Tasarımı, hayalinizdeki gülümsemeye kavuşmanızı sağlayan, ağız ve dişlerinizin görünümünü iyileştirmeyi amaçlayan, estetik eksiklerinizin tedavisini sağlayan bir diş hekimliği uygulamasıdır.

BİYOLOJİK DİŞ BEYAZLATMA 09 Ocak 2023

BİYOLOJİK DİŞ BEYAZLATMA

Günümüzde Diş Beyazlatma için bir çok yöntem bulunmaktadır. Bunlardan en etkin ve en yenisi ise nano-teknoloji formülasyona sahip diş beyazlatma sistemi olan Biyolojik Diş Beyazlatma’dır.

BRUKSİZM TEDAVİSİ 09 Ocak 2023

BRUKSİZM TEDAVİSİ

Bruksizm, yani diş sıkma; istem dışı yapılan, genellikle stres, anksiyete veya diş yapısındaki problemler nedeniyle ortaya çıkar sağlıksız çene sıkma hareketlerinin sonucu oluşan bir rahatsızlıktır.

DİŞ TAŞI TEMİZLİĞİ 11 Ocak 2023

DİŞ TAŞI TEMİZLİĞİ

Yiyecek kalıntıları ve bakterilerin dişlerde birikmesi ile oluşan plaklar bir süre sonra sertleşerek diş taşlarını meydana getirir.

ALL-ON-4 İMPLANT 11 Ocak 2023

ALL-ON-4 İMPLANT

All-on-4 özellikle arka bölgelerdeki kemik yetersizliğinde uygulanan, 4 implant yapılarak üzerine kalıcı sabit kaplamaların yapılmasına imkan veren bir tedavi seçeneğidir.

LAMİNA DİŞ KAPLAMA 11 Ocak 2023

LAMİNA DİŞ KAPLAMA

İnce bir porselen tabakası olan Lamina, doğal dişlere zarar vermeden dişlerdeki estetik sorunlara en doğal çözümü sunar.

Whatsapp  Ara