| Diş Çekimi Fiyatları Ne Kadar?

Diş Çekimi Fiyatları Ne Kadar?

Tüm diş tedavilerinde olduğu gibi diş çekimi fiyatları da her yıl Türk Diş Hekimleri Birliği tarafından belirlenmektedir. Diş tedavilerinde kurumsal internet sitesi üzerinden fiyat paylaşılması yasaklanmıştır. Bundan dolayı kişinin rahatsızlığına bağlı olarak değişen tedaviye ilişkin en doğru fiyat bilgisini belirlemek için uzman diş hekiminin detaylı muayenesi gerekmektedir. Bununla birlikte Türk Diş Hekimleri Birliği’nin ilan ettiği 2020 diş çekimi fiyatları size bu konuda bir fikir verebilir.

Türk Diş Hekimleri Birliği

Diş Çekimi Fiyatları

KDV Hariç

KDV Dahil

Diş Çekimi 162,04 175,00
Komplikasyonlu Diş Çekimi 282,41 305,00
Gömülü Diş Operasyonu  527,78 570,00

Gömülü Diş Operasyonu

(Kemik Retansiyonlu)

796,30 860,00

Türk Diş Hekimleri Birliği’nin ilan ettiği 2020 diş çekimi fiyatları listesinden de anlaşılabileceği üzere tedavinin gerçek maliyeti, oluşan hasarın boyutuna ve ne tür bir diş çekimi yapılacağına bağlıdır. Diş çekimi ücretini etkileyen bir diğer faktör de tedaviyi yapacak olan kliniğin kullandığı materyallerin kalitesi ve diş hekiminin tecrübesidir. Diş çekimi fiyatı hakkında sizi yanıltmayacak, en doğru bilginin klinikte yapılacak muayene sonrası tarafınıza verilmesi sizin yaranıza olacaktır.

Diş Çekimi Fiyatları Ne Kadar?