| Diş Taşı Temizliği Fiyatı Ne Kadardır?

Diş Taşı Temizliği Fiyatı Ne Kadardır?

Tüm diş tedavilerinde olduğu gibi diş taşı temizleme fiyatı her yıl Türk Diş Hekimleri Birliği tarafından belirlenmektedir. Diş tedavilerinde kurumsal internet sitesi üzerinden fiyat paylaşılması yasaklanmıştır. Bundan dolayı kişinin rahatsızlığına bağlı olarak değişen tedaviye ilişkin en doğru fiyat bilgisini belirlemek için uzman diş hekiminin detaylı muayenesi gerekmektedir. Bununla birlikte Türk Diş Hekimleri Birliği’nin ilan ettiği diş taşı temizleme (detertraj) tedavisi fiyatı size bu konuda bir fikir verebilir.

Türk Diş Hekimleri Birliği

Diş Taşı Temizliği Fiyatları

KDV Hariç  KDV Dahil

Detartraj

(Diş Taşı Temizliği

-Tek Çene)

171,30   185,00

Türk Diş Hekimleri Birliği’nin ilan ettiği 2020 diş taşı temizliği fiyatı listesinden de anlaşılabileceği üzere tedavinin gerçek maliyeti, dişte oluşan hasarın boyutuna ve ne tür bir diş taşı temizliği yapılacağına bağlıdır. Diş taşı temizliği fiyatını etkileyen bir diğer faktör de tedaviyi yapacak olan kliniğin kullandığı materyallerin kalitesi ve diş hekiminin tecrübesidir. Diş taşı temizliği (detertraj) fiyatı hakkında sizi yanıltmayacak, en doğru bilginin klinikte yapılacak muayene sonrası tarafınıza verilmesi sizin yaranıza olacaktır.

Diş Taşı Temizliği Fiyatı Ne Kadardır?